Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Drakonir
Gracz
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łaziska \G/órne
|
Wysłany: Nie 16:05, 28 Gru 2008 Temat postu: Szermierka |
|
|
Tutaj zamieszczę parę przydatnych zwrotów, które preferuję wykorzystywać podczas walki.
Ballestra - skok do przodu i wypad.
Finta - inaczej zwód - markowany cios w jakąś część ciała, skierowany ostatecznie gdzie indziej.
Cięcie/Pchnięcie - zwykłe cięcie lub pchnięcie.
Parada - Zasłona przed ciosem. Każdy kto usiłuje uchronić się przed ciosem przeciwnika, nie wykonując w tym celu uniku, składa paradę.
Piruet - cios zadany z obrotu, silniejszy niż zwykły, jednakże odsłania atakującego.
Riposta - zasłonięcie przed ciosem, po którym od razu następuje błyskawiczne wyprowadzenie swojego cięcia.
Tempo - zadanie ciosu w trakcie, gdy przeciwnik wyprowadza cios, bez zasłaniania się.
Mam nadzieję, że słownictwo będzie pomocne.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marcix
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Miasta Spotkań
|
Wysłany: Nie 16:07, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Co do piruetu, to dodaj jeszcze, że dłużej trwa.
Oczywiście daję pochwałę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Drakonir
Gracz
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łaziska \G/órne
|
Wysłany: Nie 16:09, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Długość piruetu zależy od szybkości bohatera, jakby nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcix
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Miasta Spotkań
|
Wysłany: Nie 16:20, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W przypadku moich sesji czymś takim można stracić sporo inicjatywy, chyba że wróg jest przyparty do jakiejś przeszkody bez możliwości uniku (nie wspominając o małej szansie na obronę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|